HTML

Tippek és trükkök

Tippek és trükkök főként az informatika, de az élet bármely más területéről is, ha úgy gondolom, hogy mások számára is hasznos lehet, amikre rábukkantam

Friss topikok

Linkblog

2008.08.01. 18:05 csarlie

Miről is szól

A szokásos első poszt: mi ez? miről szól? a sok százezer létező blog mellé mi a fenének hoztam létre én is egyet?

Szóval, a kollégák és ismerősök között általában én vagyok a nagy "információbank" - nem azért, mintha annyira nagy tudora lennék bárminek is, vagy simán elvinném a 40 millát a Legyen Ön is milliomosban akkora a lexikális tudásom, hanem, ha kérdeznek tőlem valamit, és éppen van rá időm, akkor segítő szándékból általában addig túrom a keresők találatait, és böngészem a végtelen világhálót, amíg a nyomára nem bukkanok annak, amit keresek.

Főként a Microsoft vagy egyéb szoftverek felhasználói szintű, de ritkán használt és ezért kevéssé ismert lehetőségei után érdeklődnek a kollégák, de más jellegű kérdések is gyakran felbukkannak. Én is sokszor felvetek magamnak olyan problémákat, amelyeket csak vért izzadva tudok előbányászni az internet valamely eldugott szegletéből, netán hosszas telefonálgatások árán lehet csak hozzájutni az adott információhoz.

Gondoltam, másnak esetleg megkönnyíthetem a dolgát, ha éppen ugyanazon téma iránt érdeklődik. Igaz, néha elég speciális termékekre, ötletekre kattanok rá, de hátha van más is olyan, aki számára fontos az adott téma. Ha más nem, legalább saját magam számára egy helyen összegyűjtöm ezeket a tippeket. :)

Nem álltatom magam azzal, hogy minden nap előállok majd valami újdonsággal itt, de ha megoldódik egy fogós kérdés, és úgy ítélem meg, hogy a "köz" érdeklődésére számot tarthat, akkor ígérem, lerögzítem majd ide

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tippli.blog.hu/api/trackback/id/tr96596339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása